Hari Terakhir Ramadhan



Hmm...dah lama x updated blog ni..kemalasan tahap dewa buluh kasap selang 4 baris kuasa tahap puaka tebing biru telah melanda daku....kalu nk BEST sikit aku akan ckp "aku sedang dilanda Blues x Update blog"...baiklah..Ramadhan bakal melabuhkan tirainya hari ini...ramai pasti akan bersedih kerana bulan Ramadhan yakni bulan yang penuh rahmat dan pengampunan buat umat Islam di mana pintu NERAKA di tutup serapat2 rapatnye dan Pintu Syurga Di buka Seluas-luasnya...dan doa di berkati dan pengampunan di beri tapi kene ikut terma dan syarat Nya lah....kalu wat dek je..pose x..solat x..zakat x bayar,senang cite dok wat dose je...x dapek de nk nolong...puase aku tahun nie x tahulah berkualiti ke x..kene lak byk kije shift malam..balek kije pagi ..pastu tido...bgn lak dh petang...kalu x tido kang maw miong kepala aku..rase lapar kurang..mata,telinga,tgn + semua panca indera aku sudah tentu terpelihara dpd bende yg bukan2..belah siang je lah....huhu...apeda main2...Besok dah Raya....aku cuti thn ni sehari je..Raya pertama je..nasib baik mak bapak aku x kata pape..dorg paham kot....hehe...bazar ramdhan tahun nie boleh di katakan aku kurang pergi ah..tp badan aku still mantain gedabak....dalam kurungan, segak bergaya...aktivit tangkap gambar pon dah kurang...malas le katakan...gamba utk posting nie pon yg tahun lepas nye..gambar Bazzar je yg ade..kire ade kene mengena sket ngan Bulan Ramadhan kan?hekhekhek...hantam sajalah be...Ok,di kesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI serta MAAF ZAHIR dan BATIN kepada seluruh umat Islam seantero Dunia x kira lah sama ada kenal aku ke x..sume tu x penting..heheh...aku jgk nk minta maaf jika ada mengeluarkan kata-kata yang x sepatutnya..dlm erti kata lain "KASAR",perilaku yang sepatutnya aku lakukan, dan jgk minta di halalkan apa yg aku dh ter makan dan ter minum...dan kepada org2 byk memberi manfaat kepada diri aku..aku ucapkan berbyk terima kasih..dan hanya Allah yg dapat membalas jasa baik anda... azam aku lepas nie nk rajen sikit update blog...post byk gambar2 baru le org tgk pon x menyampah..."nie x...asyek2 bile bkk blog je posting pasal oink2 nye selsema..x de posting terbaru ke?"(budget cm ramai je traffic ke blog ni)...berjumpa lgk di posting yang akan dtg...sekian,aku sudahi dengan tanda noktah di penghujung ayat.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin